رئیس اداره میراث فرهنگی زرند گفت: به‌عنوان ستاد هماهنگی خدمات سفر وظیفه داریم با لحاظ تمام دستورالعمل‌ها، خود را برای رویداد نوروز مهیا کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - محمد اسلامی رئیس اداره میراث فرهنگی زرند در حاشیه نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان با اشاره به ملاحظات بهداشتی که متأثر از هجوم ویروس کرونا است، اظهار داشت: همچنان تا رسیدن به موقعیت پایدار قبل از کرونا حتما فاصله داریم.

او گفت: بر همین اساس ما به‌عنوان ستاد هماهنگی خدمات سفر وظیفه داریم با لحاظ تمام دستورالعمل‌های ابلاغی، خود را برای رویداد نوروز مهیا کنیم.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان زرند با اشاره به نزدیک بودن رویداد عید بزرگ نیمه شعبان با آغاز سال نو ضمن ارائه پیشنهاد نامگذاری نوروز ۱۴۰۱ به‌نام نوروز مهدوی از جشن‌های نوروزی امسال با رنگ و بوی مهدوی نام برد و گفت: امسال ما در چهار نقطه شهرستان برنامه نوروزگاه را پیش‌بینی کرده‌ایم که در چهار شهر این جشن‌ها برگزار خواهد شد.

اسلامی گفت: یکی از مهمترین صنوفی که در دوران کرونا خسارات مالی بزرگی دیدند همین صنف فعالان گردشگری اعم از بوم‌گردی‌ها و مجموعه‌های گردشگری بودند، اما به‌رغم تمام مشکلات این قشر با رعایت شیوه‌نامه‌ها، اما اجازه ندادند چراغ صنعت گردشگری خاموش شود که لازم است همیشه قدردان این عزیزان باشیم.

او با تاکید بر فعالیت تمام واحد‌های بوم‌گردی در نوروز ۱۴۰۱ گفت: بازدید‌های مکرر مسئولان از این واحد‌ها همیشه با تائید عملکرد مطلوب بهداشتی همراه بوده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار