امام جمعه مشهد:

اسلام در مسابقه تمدن‌های جهان، پیروز است

امام جمعه مشهد گفت: اسلام به خاطر انطباق با فطرت بشر در مسابقه بین ایدئولوژی و فرهنگ‌ها پیروز قرن آینده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - آیت الله سید احمد علم الهدی گفت: در عصر ارتباطات مرز‌های جغرافیایی از بین رفته و آنچه مهم است مرز‌های فرهنگی است و با این توسعه ارتباطات در جهان، مسابقه فرهنگ‌ها، تمدن‌ها و ایدئولوژی‌ها شکل گرفته است.

او گفت: دشمنان می‌خواهند مسابقه تمدن‌ها را به جنگ تمدن‌ها تبدیل کنند تا با این جنگ بتوانند تمدن خود را در دنیا مسلط کنند.

امام جمعه مشهد گفت: میدان اقتصادی در دورنمای آینده انقلاب اسلامی، توسعه و گسترش عدالت است؛ در این دورنما داشتن‌ها و زیاده خواهی‌ها منفور مردم خواهد بود.

آیت الله علم الهدی گفت: در عرصه اقتصادی، تحریم‌ها و حصر‌ها مردم را در جریان زندگی مقاوم نمود و اکنون مردم در فراز و نشیب‌های اقتصادی، مقاوم هستند.

امام جمعه مشهد گفت: بستر فرهنگ اجتماعی و سیاسی ما به سوی مدیریت جهادی پیش می‌رود و آینده کشور متعلق به توسعه عدالت است؛ وضعیت سیاسی جامعه انقلابی آینده نیز توسعه مقاومت با استکبارستیزی است، مانند آن نوع مقاومتی که در دفاع مقدس روی داد.

آیت الله علم الهدی گفت: نسل جدید درباره آینده انقلاب اسلامی سوال می‌کند که باید توجه داشت آینده انقلاب در جهانی شدن دین و مسیر بسیار سریع و تند قرار دارد.

انتهای پیام//ت. ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.