معرفی فرماندار جدید خرم بید

معاون استاندار فارس گفت: مبنای تغییرات مدیریتی در دولت سیزدهم، تحول خواهی است.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - اسماعیل محبی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس در آیین تکریم و معارفه فرمانداران قدیم و جدید شهرستان خرم بید فارس گفت: امروز مهمترین اصل در زمینه تغییرات مدیریتی و جابه جایی یک مدیر با نگاه تحولی است.

محبی پور گفت: یکسان و تنها در یک خط حرکت کردن، عادت کردن بر یک رویه ثابت و بدون نگاه تحول گرایانه در منشور مدیریتی دولت سیزدهم جایی ندارد و مدیر منصوب این دولت باید در نخستین گام خود را با این شرایط و منشور تطبیق دهد.

او همچنین ویژگی بارز و وجه برجسته دیگر دولت سیزدهم را فساد ستیزی در همه ابعاد و عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، و حتی امنیتی عنوان کرد و گفت: یکی مدیر خود ابتدا باید نسبت به روزنه‌های فساد زا حساس باشد.

محبی پور از دیگر ویژگی‌های دولت سیزدهم را مردم داری و حضور مدیران در میان مردم عنوان کرد.

او گفت: یک مدیر در شهرستان و در راس آن فرماندار باید با درد و رنج‌های مردمش خوب آشنا باشد؛ در میان مردم و برای مردم خدمت کند که این خود بهترین و مهمترین شاخصه مدیریتی در یک نظام الهی با محتوای دینی و اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس با اشاره به ویژگی‌های شهرستان خرم بید گفت: در این شهرستان استعداد‌ها و ظرفیت‌های متعددی وجود دارد که باید بر اساس طرح آمایش سرزمینی منابع و ظرفیت‌های بالقوه آن را شکوفا کرد.

او وجود منابع سرشار و غنی در عرصه‌های طبیعی و زیست محیطی، منابع غنی معدنی و همچنین نیروی انسانی نخبه، انقلابی و با دانش در شهرستان خرم بید را از ویژگی‌ها و شاخصه‌های اساسی توسعه این منطقه دانست و گفت: تاکنون از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوب و در مسیر پیشرفت همه جانبه این شهرستان استفاده مناسب نشده است.

محبی پور گفت: مجموعه مدیریتی در استان و شخص استاندار همواره تاکید و رویکردشان برای امر توسعه در شهرستان‌های ۳۶ گانه استان، حرکت بر مبنای عدالت و در مسیر توسعه متوازن منطقه‌ای است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت: شخص فرماندار در راس مدیریت‌ها و به عنوان رئیس شورای اداری باید با همکاری مردم، نخبگان، معتمدین، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی و نیرو‌های فعال مردمی و جوانان و همچنین ائمه جمعه و روحانیت بتواند ظرفیت‌های متعدد و متنوع در شهرستان را احصا و زمینه شکوفایی آن‌ها را بر اساس طرح آمایش سرزمینی نیز فراهم کند.

محبی پور گفت: هر گونه توسعه و اجرای طرح‌های توسعه‌ای در بخش‌های مختلف عمرانی و اقتصادی با نگاه و پیوست‌های زیستی محیطی و منابع طبیعی باشد و باید به علایق منطقی مردم احترام گذاشت.

او همچنین خواستار نگاه‌های تعامل گرایان و مشورتی و همفکری فرماندار و مدیران و بهره گیری از نظرات و ایده‌های مردمی و شورا‌ها در عرصه‌های مختلف شد و گفت: باید از شورا‌ها در امور مختلف مشورت گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت: فرماندار به عنوان رئیس شورای تامین و شورای اداری می‌تواند ضمن بهره گیری از نظرات و ایده‌های اعضای این شورا‌ها و نخبگان محلی در عرصه‌های مختلف در راستای پیشبرد اهداف و توسعه و پیشرفت شهرستان بهره لازم را ببرد.

در این مراسم از خدمات صادق کریمی فرماندار سابق خرم بید قدردانی و امیر حسین مرادی زادگان به عنوان سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان منصوب شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار