منابع خبری از انفجاری قوی در مرکز جمهوری دونتسک در شرق اوکراین خبر دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان - منابع خبری از وقوع انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در نزدیکی یک مقر دولتی در جمهوری خلق دونتسک در شرق اوکراین خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری دولتی روسیه (ریانووستی)، این انفجار حوالی ساعت ۱۹ (به وقت محلی) در پارکینگی در نزدیکی یک ساختمان دولتی در جمهوری خلق دوتسک اتفاق افتاد.

تاکنون شعله‌های آتش مهار نشده و هنوز گزارشی درباره خسارت و تلفات احتمالی در دسترس نیست. علت وقوع حادثه نیز در دست بررسی است. به گفته رسانه‌های محلی خودروی بمب‌گذاری شده یک جیپ زیتونی است که گمان می‌شود این خودرو متعلق به دنیس سیننکوف، رئیس شبه‌نظامیان خلق این جمهوری باشد.

این انفجار در حالی روی می‌دهد که فرمانده استقلال طلبان جمهوری خلق دونتسک درپی وخیم شدن وضعیت در این منطقه و گلوله‌باران آن اعلام کرد که در حال تخلیه کودکان، زنان و سالمندان این جمهوری به روسیه هستند.

قابل ذکر است که  جمهوری‌های دونتسک و لوهانسک در منطقه دونباس در روز‌های اخیر ده‌ها نقض آتش‌بس توسط کی‌یف را با استفاده از توپخانه و سلاح‌های ضدتانک گزارش کرده‌اند.

در سال ۲۰۱۴ جمهوری‌های دونتسک و لوهانسک در منطقه دونباس اعلام استقلال کرده و از به رسمیت شناختن دولت جدید خودداری کردند در مقابل کی‌یف نیز علیه این اقدام یک عملیات نظامی را آغاز کرد.

وقوع انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در نزدیکی یک مقر دولتی در جمهوری خلق دونتسک در شرق اوکراین 01
وقوع انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در نزدیکی یک مقر دولتی در جمهوری خلق دونتسک در شرق اوکراین 02

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار