گرامیداشت یاد شهیدان در بخش سوق

سرپرست فرمانداری کهگیلویه گفت: یادواره شهدای بخش سوق با محوریت شهدای ماه بهمن این بخش برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - با حضور خانواده شهدا، اقشار مردم و مسئولان یادواره ۸۶ شهید بخش سوق با محوریت شهدای ماه بهمن این بخش برگزار شد.

سرپرست فرمانداری کهگیلویه در این آئین گفت: امنیت، عزت و اقتدار امروز کشور ما مرهون از خودگذشتگی و ایثار شهدا و ایثارگران در ۸ سال دفاع مقدس است.

عبدالعزیز موسوی گفت: با برگزاری این چنین یادواره‌هایی می‌توان یاد و خاطره آن شهدای والامقام را گرامی داشت و در ادامه نیز سعی خواهیم کرد تا برگزاری چنین یادواره‌هایی بخشی از دین خود را به شهدا ادا کنیم.

حجت الاسلام کیانی اصل امام جمعه شهر سوق هم گفت: در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین، برگزاری این چنین یادواره‌هایی برای تبیین آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی ضروری است.

مسئول برگزاری این یادواره هم گفت: بخش سوق ۸۶ شهید والا مقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده که هیئت امنا مسجد صاحب الزمان (عج) شهر سوق بنا دارد تا در پنجشنبه شب آخر هر ماه یادواره شهدایی که در دوران دفاع مقدس در آن ماه به شهادت رسیدند را برگزار کند.

شجاعت با بیان اینکه در دوران ۸ ساله دفاع مقدس ۱۶ شهید بخش سوق در بهمن ماه به شهادت رسیدند، گفت: این یادواره نخستین یادواره بود که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بهمن ماه برگزار شد و در اسفندماه و دیگر ماه‌های سال نیز برگزاری چنین یادواره هایی  ادامه دارد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.