مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت : ۳۵ نفر طی ۱۰ ماهه امسال بر اثر حوادث ناشی از کار در استان جان خودرا از دست دادند که ۳۴ نفر آن‌ها مرد بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- سلیم خانی گفت : از ابتدای فروردین تا پایان دی‌ماه امسال ۳۵ نفر در حوداث ناشی از کار جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات ۳۴ نفر بود، یک مورد افزایش داشته است.

به گفته مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه از کل تلفات حوادث کار در این مدت ۳۴ نفر مرد و یک نفر زن بودند، این در حالی‌ست که تعداد مردان فوت شده در حوادث کار ۱۰ ماهه پارسال ۳۳ نفر و تعداد زنان یک نفر بود.

سقوط از بلندی همواره بیشترین سهم را در آمار تلفات حوادث کار به خود اختصاص می‌دهد و در استان نزدیک به یک‌دوم از تلفات را شامل می‌شود به طوریکه در ۱۰ ماهه امسال ۲۱ نفر از قربانیان حوادث کار به دلیل سقوط از بلندی جان خود را از دست داده‌اند.

پس از سقوط از بلندی، اصابت جسم سخت، برق گرفتگی، سوختگی و کمبود اکسیژن در رتبه‌های بعدی مرگ در حوادث کار قرار دارند.

آمار تلفات برق‌گرفتگی در ۱۰ ماهه امسال روندی افزایشی داشته و از ۱۷ نفر در مدت زمان مشابه پارسال، به ۱۹ فوتی رسیده که ۵ مورد مربوط به حوادث کار و مابقی بر اثر سایر حوادث بوده‌اند.

در ۱۰ماهه امسال از کل تلفات برق‌گرفتگی ۱۷ نفر مرد و ۲ نفر زن بودند که این آمار در مدت مشابه پارسال سه زن و ۱۴ مرد بوده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.