معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف‌آباد گفت: مشکلات کارخانه کاشی اصفهان در حال بر طرف شدن است و کارگران باید صبوری کنند تا به نتایج مطلوب برسیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان -  موسی مباشری گفت: برنامه‌ها و تصمیماتی که برای کارخانه کاشی اصفهان اتخاذ شده به دو قسمت تقسیم می‌شود. مشکلات اولیه کارخانه از جمله پرداخت حق بیمه و توقیف کارت بازرگانی با رایزنی و پیگیری‌هایی که با مسئولان استان انجام دادیم برطرف شد و بر این اساس، بارگیری و فروش محصولات شرکت از هفته گذشته آغاز شده است.

طی جلساتی که با مدیرعامل و مجموعه مدیریت این کارخانه داشتیم، پرداخت حقوق و مزایای معوقه کارکنان در اولویت قرار گرفت و مقرر شد از درآمد حاصل از فروش محصولات، این مطالبات پرداخت شود.

بخش دیگری از مشکلات این کارخانه در ارتباط با دستگاه‌های خدمات‌رسان است که پرداخت مطالبات آن‌ها نیز در اولویت بعدی قرار گرفت و مجموع این اقدامات می‌تواند مشکلات فعلی این شرکت را برطرف سازد.

او در واکنش به اقدام امروز یکی از کارگران به خودکشی، گفت: این‌گونه موارد نیاز به بررسی و اظهار نظر کارشناسی دارد و در حال رصد و کنترل مسائل و مشکلات این شرکت هستیم. اقدامات خوبی نسبت به ماه‌های گذشته انجام شده است و کارگران باید صبورتر باشند و اجازه دهند تا مراحل لازم طی شده تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

صبح امروز یکی از کارگران کارخانه کاشی در نجف‌آباد به دلیل برخی مشکلات خود قصد خودکشی داشت که با تلاش اورژانس اجتماعی و دیگر کارگران این کارخانه، از این اقدام منصرف شد.


منبع:ایسنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۲۳ فروردين ۱۴۰۱
هیت مدیره جدید بیشتر صحبت هاش کذب است
Iran (Islamic Republic of)
حسین محمدی
۱۹:۱۵ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
سال 1400 با تمام سختی ها و بی عدالتی ها در حق کارگر و عدم پرداخت حقوق گذشت و سال جدید تا کنون نیز همانگونه است چرا مسولان استان اصفهان و شهرستان نجف آباد از این سرمایه گذار حمایت میکنند . همه طلب کار هستند ولی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
برخی مشکلات خود؟ فقط مشکل شخصی؟ چندین ماه حقوق نگرفتن از کی تاحالا مشکل شخصی شده