جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در سیستان وبلوچستان گفت: یکی از اولویت‌های مهم انتظامی کشور و استان برخورد سرسختانه و قاطعانه با قاچاقچیان و اشرار مسلح است.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - سردار قاسم رضایی در حاشیه سفر به سیستان و بلوچستان در جلسه کمیسیون ویژه عملیات در حضور فرماندهان، معاونان انتظامی و روسای پلیس‌های تخصصی در ستاد انتظامی گفت : از اولویت‌های مهم انتظامی کشور و استان برخورد سرسختانه و قاطعانه با قاچاقچیان و اشرار مسلح است.

 جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: مسوولان ما در تمامی رده‌های ماموریتی در هر سمت و جایگاهی باید آموزش را در برنامه‌های خود قرار دهند چرا که آموزش رکن اصلی فعالیت‌ها به ویژه‌های ماموریت‌های انتظامی کشور در مقابله با جرائم است.

او گفت: پلاک مخدوش خودروها، خط قرمز پلیس است و ماموران انتظامی با چنین تخلفاتی به شدت برخورد می‌کند و اجازه هنجارشکنی به رانندگان این خودرو‌ها نخواهند داد.

جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه به تاثیرگذاری اقدامات رسانه‌ای و انعکاس عملکرد انتظامی کشور در اطلاع رسانی به عموم جامعه و آگاه سازی نیز  اشاره کرد.

سردار رضایی گفت:  آگاه سازی افکار عمومی در کشف جرائم به ویژه در کشف سرقت‌ها و دستگیری سارقان باید به گونه‌ای باشد که آگاهی بخشی موثر و بیشتری برای جامعه به همراه داشته باشد تا از تکرار این گونه جرائم جلوگیری شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار