شهردار کازرون گفت: چرای احشام در محدوده‌ای که برای فضای سبز شهر یا شهروندان مشکل ساز شود، و سلامت مردم را به خطر بیندازد تخلف است.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - رضا نوذری در واکنش به ویدئویی که اخیرا از چرای احشام در شهر در فضای مجازی منتشر شده، گفت: با توجه به اینکه این کار ممکن است بهداشت شهروندان را به مخاطره بیندازد، بنابراین شهرداری مطابق بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها در صورتی که چرای دام در محدوده‌ای باشد که برای سلامت شهروندان و محیط شهری مخاطره آمیز باشد، با چنین مصادیقی برخورد می‌کند.

او گفت: مطابق قانون اگر چنین تخلفی مشاهده یا گزارش شود، در مرحله اول متخلف اخطار کتبی دریافت می‌کند و در صورت تکرار علاوه بر توقیف بخشی از اموال، متخلف به مقام قضایی معرفی خواهد شد.

شهردار کازرون گفت: غالبا چنین تخلفاتی یا از طریق مردم گزارش داده می‌شود و یا در گشت‌زنی نیرو‌های شهرداری مشاهده و صورتجلسه می‌شود.

نوذری همچنین درباره حواشی مطرح شده در فضای مجازی، گفت: نظرات و انتقادات باید در چارچوبی عقلانی و بدون غرض مطرح شود.

او گفت: بدون شک در فضای آرام امکان پیگیری و تحقق مطالبات مردم فراهم می‌شود، اما اگر طرح انتقاد و مطالبه همراه با توهین و تنش باشد، فضای رسانه‌ای از فضای مطالبه گری فاصله خواهد گرفت، بنابراین مطالبه در فضای مجازی نباید باعث رنجش مردم و ایجاد تنش شود.

نوذری گفت: توهین به سابقه و جایگاه شهری بزرگ مانند کازرون به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

او خطاب به فعالان در فضای مجازی، گفت: انتظار می‌رود فعالان فضای مجازی در انتشار مطالب و طرح مطالبات ضمن رعایت امانتداری، از طرح مطالب نادرست، غیرموثق، سلیقگی و توهین‌آمیز پرهیز کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: چرای دام ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار