مداح گفت: برای نگهداری جاده‌های کشور ۶۰ هزار میلیارد تومان پول نیاز داریم که یک سوم آن را هم در اختیار نداریم و کمبودها و مشکلات در جاده‌ها، ناشی از همین کمبود اعتبار است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - مداح در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: مسئولیت احداث راه‌های روستایی حدود ۲ سال است که به سازمان راهداری منتقل شده و اعتبارات آن تاکنون از طریق استانداری‌ها تخصیص می یافته که کافی هم نبوده است. 

او می گوید: امسال دولت در بودجه، توجه ویژه‌ای به راه‌های روستایی داشته و درصورت تصویب نهایی در صحن مجلس، اعتبارات خوبی برای راه‌های روستایی استان‌ها از جمله استان کرمان دیده شده است.

قائم مقام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: ۱۵ هزار میلیارد تومان به پیمانکاران بدهکار هستیم و برای نگهداری جاده‌های کشور ۶۰ هزار میلیارد تومان پول نیاز داریم که یک سوم آن را هم در اختیار نداریم و آنچه مردم از کمبودها و مشکلات در جاده‌ها می‌بینند، ناشی از همین کمبود اعتبار است. 

در این جلسه از خدمات سید علی حاج سید علیخانی مدیرکل سابق راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان قدردانی و احسان عراقی زاده به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار