۴ گوشی هوشمند جدید در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند این هفته دیده می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان - در جدول پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند این هفته گوشی Galaxy S۲۲ Ultra ۵G سامسونگ مثل هفته قبل در جایگاه نخست ایستاده و صدرنشینی خود را حفظ کرده است.

به گزارش‌ سایت جی اس ام آرنا، گوشی Redmi Note ۱۱ شیائومی نیز با یک صعود سه پله‌ای از رده پنجم تا رده دوم ارتقا رده داشته است. گوشی Samsung Galaxy S۲۲ ۵G معمولی نیز در رده سوم دیده می‌شود که یک رده نسبت به هفته قبل تنزل داشته است.

گوشی Redmi K۵۰ Gaming نیز که در چند وقت اخیر اخبار زیادی از آن منتشر شده بود، به تازگی وارد فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند هفته شده و رده چهارم را به دست آورده است.

گوشی تازه وارد دیگر Motorola Frontier نام دارد که در رتبه پنجم جا خوش کرده است. گوشی Xiaomi Redmi Note ۱۱ Pro ۵G نیز دو پله نزول را تجربه کرده و در جایگاه ششم ایستاده است.

این هفته گوشی‌های تازه اضافه شده به فهرست کم نیستند و گوشی هوشمند +Realme ۹ Pro نیز یکی از آن‌ها است که رتبه هفتم را تصاحب کرده است.

اما در یک سقوط آزاد گوشی Samsung Galaxy S۲۲+ ۵G از رده سوم تا رده هشتم جدول پایین آمده است. گوشی Apple iPhone ۱۳ Pro Max نیز با قرار گیری در رده نهم، به خروج از جدول نزدیک می‌شود و در رده دهم نیز گوشی تازه وارد دیگری به نام Realme ۹ Pro قرار دارد.

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته

۱۰ گوشی پرطرفدار


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار