۲پسر نوجوان در هنگام ساخت مواد محترقه دست ساز در اراک دچار مصدومیت شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اراک -  سرهنگ محمود خلجی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به مصدومیت دو پسر نوجوان بر اثر انفجار در هنگام ساخت مواد محترقه دست ساز در منزل مسکونیشان در شهرستان اراک توضیحاتی به شرح زیر بیان کرد.

در حدود ساعت ۱۵:۴۲ روز گذشته با اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر شنیده شدن صدای انفجار از یک منزل مسکونی در یکی از محله‌های شهرستان اراک، بلافاصله تیم‌های امدادی و انتظامی به محل اعزام شدند.

در بررسی انجام شده مشخص شد که ۲ پسر نوجوان ۱۰ و ۸ ساله در هنگام ساخت مواد محترقه دست ساز در داخل خانه و به علت بی احتیاطی و انفجار مواد محترقه، از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی شده که مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از مردم خواست از نگهداری مواد اولیه ساخت انواع مواد محترقه در منزل، محل کار و دیگر مکان‌ها خودداری کنند و والدین عزیز نیز در این ایام نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند.

سی ام بهمن امسال هم دو پسر نوجوان در هنگام ساخت مواد محترقه دست ساز در منزل مسکونیشان در شهرستان شازند از ناحیه صورت دچار مصدومیت شدند.

بیست و سوم بهمن امسال هم پسر ۱۵ ساله اراکی در حال تهیه نارنجک دست ساز در حیاط منزل بر اثر انفجار ناگهانی مواد محترقه، دچار سوختگی شد و مچ دست راست مادرش هم قطع شد.

انتهای پیام / ج 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار