معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از آموزش ۷۰۰ سرباز در قالب طرح ملی «سرباز مهارت» در بهمن ماه امسال در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - ابراهیمی معاون آموزشی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی گفت:در طرح سرباز مهارت دو دوره مهارت‌های زندگی و مهارت‌های اشتغال و کارآفرینی برای ۷۰۰ نفر در بهمن ماه امسال اجرا و در پایان طرح، گواهینامه به افراد حاضر در این دوره اعطا شد.

او گفت: سربازان در کارگاه مهارت‌های زندگی با مفاهیمی مانند آشنایی با مهارت خودآگاهی، مهارت ارتباط مؤثر و روابط بین فردی، مدیریت هیجان و مقابله با استرس، مهارت تصمیم‌گیری و مدیریت زمان، مهارت‌های تفکر خلاق و حل مسئله، مهارت‌های تفکر انتقادی، مهارت همدلی و مبانی ازدواج آشنا شده و این دوره را گذراندند.

به گفته ابراهیمی شرکت کنندگان در کارگاه مهارت‌های اشتغال و کارآفرینی نیز با مفاهیمی مانند کلیات آشنایی با زندگی شغلی، آشنایی با آمادگی و برنامه‌ریزی شغلی، اصول رزومه نویسی و مصاحبه شغلی، آشنایی با مراکز و برنامه‌های حمایتی کسب‌وکارها، آشنایی با مراحل راه‌اندازی کسب‌وکار‌های خرد، آشنایی با مهارت‌های بازاریابی و فروش، آشنایی با قوانین و مقررات کسب‌وکار این دوره را گذراندند.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی گفت: اجرای طرح سرباز مهارت از سوی وزارت ورزش و جوانان طی تفاهم نامه‌ای به جهاددانشگاهی واگذار شده و هم اکنون جهاددانشگاهی مجری برگزاری این طرح است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.