باشگاه خبرنگاران جوان - بیامو سری ۳ سال ۲۰۲۲ رانندگی فوقالعادهای را فراهم می کند. ترمزهای آن قوی هستند و سواری آن برای کارهای روزانه راحت است. بعلاوه، فضای داخلی آن جادار است و صندوق عقب قابل توجهی دارد؛رقبایی مانند جنسیس G۷۰ ارزش بهتری ارائه میدهند و آلفارومئو جولیا جایگزین جذاب تری است، اما هیچ سدان اسپرت دیگری پهنای باند Bimmer را ندارد.
سری ۳ همراه با یک گیربکس اتومات هشت سرعته و دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ متحرک، با یک توربوشارژر فوق العاده چهار سیلندر (۳۳۰i)، یک سیستم پلاگین هیبریدی (۳۳۰e) در دسترس است.
خوشبختانه، برتری سدان با هیجان رانندگی آغاز و به پایان نمیرسدف به این دلیل است که سری ۳ در هر زمان اسپرت است، اما همیشه لوکس و کاربردی نیز هست.
بی ام و سری ۳ هیچ تغییر قابل توجهی نسبت به نسل قبل نداشته است؛ فهرست بهروزرسانیهای ساده عمدتاً به بستههای آپشن تغییر یافته، ویژگیهای استاندارد جدید برای مدلهای خاص و فهرست بهروزرسانیشده از گزینههای فردی مربوط میشود.
کسانی که خواهان سیستم چهار چرخ متحرک هستند، میتوانند آن را با ۲۰۰۰ دلار اضافه خریداری کنند. پکیج M Sport ویژگیهای اضافی، سبکهای منحصربهفرد و سیستم تعلیق تنظیم شده را به همراه دارد. بسته Premium شامل نظارت بر نقاط کور، ورود غیرفعال بدون هندز، صفحه نمایش سر بالا، فرمان گرم شونده، صفحه نمایش لمسی بزرگتر و موارد دیگر است.
۳۳۰i دارای یک توربوشارژ ۲.۰ لیتری چهار سیلندر است که ۲۵۵ اسب بخار قدرت و ۲۹۵ پوند فوت گشتاور تولید میکند. M۳۴۰i با یک توربوشارژ ۳.۰ لیتری شش سیلندر خطی که ۳۸۵ پونی و ۳۶۹ پوند فوت تولید میکند جفت میشود. ۳۳۰e پلاگین هیبریدی ترکیبی از یک موتور ۲.۰ لیتری توربو با یک موتور الکتریکی است که با هم ۲۸۸ اسب بخار و ۳۱۰ پوند فوت تولید میکنند.
انتهای پیام/