فرمانده سپاه کازرون از آغاز عملیات اجرایی احداث مسکن ویژه مدد جویان کمیته امداد امام (ره) در این شهرستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل گفت: با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و همه نهاد‌ها و ارگان‌ها، همزمان با سایر کشور عملیات اجرایی ساخت مسکن محرومان در شهرستان کازرون آغاز خواهد شد.

او گفت: با هماهنگی‌های انجام شد جلسات متعددی در خصوص آغاز عملیات با امام جمعه، معاون عمرانی، فرماندار، رئیس کمیته امداد، بنیاد مسکن، بانک مسکن و دیگر نهاد‌ها و ادارات مرتبط برگزار و عملیات اجرایی در بخش مرکزی آغاز خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه کازرون گفت: این پروژه شامل احداث ۱۳۵ باب منزل برای محرومان است که در مرحله اول ساخت ۸ خانه ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در شهرستان کازرون شامل؛ بخش خشت ۳واحد، بخش بالاده۳ واحد و ۲ واحد هم در بخش مرکزی انجام خواهد شد.

توکل گفت: هماهنگی‌های اولیه برای شروع کار شامل آماده سازی زمین، نقشه کشی، وام، رنگ ریزی، بیل مکانیکی و... برای شروع کار پس از برگزاری با مسئولین مربوط در شهرستان و بخش‌های مربوط انجام خواهد شد.

سرگرد پاسدار محمد موجی، مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان کازرون نیز در این نشست یادآور شد: در عملیات اجرایی احداث مسکن بسیج سازندگی بنیاد مسکن و کمیته امداد، زمین، نقشه و مبلغ تسهیلات اعطایی را در اختیار بسیج سازندگی قرار می‌دهند تا با استفاده از ظرفیت خیّرین، مهندسین عمرانی بسیجی و همچنین گروه‌های جهادی تخصصی بسیج، در کمترین زمان ممکن، منازل مددجویان، ساخته و با کمترین هزینه، در اختیار آنان قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار