آغاز احداث مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در کازرون

فرمانده سپاه کازرون از آغاز عملیات اجرایی احداث مسکن ویژه مدد جویان کمیته امداد امام (ره) در این شهرستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل گفت: با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و همه نهاد‌ها و ارگان‌ها، همزمان با سایر کشور عملیات اجرایی ساخت مسکن محرومان در شهرستان کازرون آغاز خواهد شد.

او گفت: با هماهنگی‌های انجام شد جلسات متعددی در خصوص آغاز عملیات با امام جمعه، معاون عمرانی، فرماندار، رئیس کمیته امداد، بنیاد مسکن، بانک مسکن و دیگر نهاد‌ها و ادارات مرتبط برگزار و عملیات اجرایی در بخش مرکزی آغاز خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه کازرون گفت: این پروژه شامل احداث ۱۳۵ باب منزل برای محرومان است که در مرحله اول ساخت ۸ خانه ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در شهرستان کازرون شامل؛ بخش خشت ۳واحد، بخش بالاده۳ واحد و ۲ واحد هم در بخش مرکزی انجام خواهد شد.

توکل گفت: هماهنگی‌های اولیه برای شروع کار شامل آماده سازی زمین، نقشه کشی، وام، رنگ ریزی، بیل مکانیکی و... برای شروع کار پس از برگزاری با مسئولین مربوط در شهرستان و بخش‌های مربوط انجام خواهد شد.

سرگرد پاسدار محمد موجی، مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان کازرون نیز در این نشست یادآور شد: در عملیات اجرایی احداث مسکن بسیج سازندگی بنیاد مسکن و کمیته امداد، زمین، نقشه و مبلغ تسهیلات اعطایی را در اختیار بسیج سازندگی قرار می‌دهند تا با استفاده از ظرفیت خیّرین، مهندسین عمرانی بسیجی و همچنین گروه‌های جهادی تخصصی بسیج، در کمترین زمان ممکن، منازل مددجویان، ساخته و با کمترین هزینه، در اختیار آنان قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار