وحیدی گفت: مسئولان باید از لاک اداری خارج شوند و سمت مدیریت جهادی پیش بروند؛ یعنی مدیریتی که پوسته‌های سخت را کنار می‌زند و به مردم خدمت می‌کند.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - وحیدی گفت :  ما تاکنون متکی بر نفت پیش رفته‌ایم، اما آبادانی و پیشرفت کشور باید مبتنی بر شکوفایی این ظرفیت‌های گسترده موجود در مناطق مختلف برنامه‌ریزی شود؛ سرمایه اصلی ما آب و خاک، فرهنگ، ابتکار و دانش است.

او  گفت: باید فکر کنیم نفت نداریم؛ باید خودباوری داشته باشیم و با عشق‌ورزی به این آب و خاک و با ذهنیت فعال سمت شکوفایی ظرفیت‌هایی که در اختیارمان است پیش برویم و در واقع راهی جز آبادانی آن نداریم.

 احمد وحیدی گفت: اشتغال پیشران است الگوی توسعه و پیشرفت سیستان و بلوچستان است.

وزیر کشور  گفت: مرز‌های گسترده، بندر اقیانوسی و مردم فعال و همیشه در صحنه نمونه‌هایی از ظرفیت‌های گسترده موجود در این استان است که سرمایه‌ای کم‌نظیر در اختیار مسئولان سیستان و بلوچستان قرار داده. 

 به گفته وحیدی  امور استان باید با توجه به اعتبارات محدود اولویت‌بندی شود و بدون شک اولویت نخست سیستان و بلوچستان بحث ایجاد اشتغال برای مردم است؛ اگر به جای ایجاد  شغل راه درست کنیم در مسیر رضایت مردم حرکت نکرده‌ایم چرا که مردم قبل از همه چیز شغل می‌خواهند؛ اشتغال و حذف بیکاری خود به خود مشکلات را حل خواهد کرد؛ در واقع ایجاد شغل ۹۸ درصد آسیب‌های اجتماعی از بین می‌برد.

 انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار