مدیرعامل شرکت ایران خودروی تبریز گفت: موضوع احتکار خودرو در پارکینگ این شرکت بی اساس است.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز -آقای حاجی زاد منصور با اشاره به انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر احتکار خودرو در این شرکت گفت: در حال حاضر آمار خودرو‌های موجود در پارکینگ به صورت مستمر به نهاد‌های نظارتی و سازمان صمت ارسال می‌شود و مفهوم احتکار خودرو در پارکینگ کاملا بی پایه و بی اساس است.

 افزایش تولید خودرو در ایام پایانی سال و همچنین ماندگاری خودرو به دلیل کسری قطعات و از طرفی توزیع سایر خودرو‌های گروه صنعتی ایران خودرو به شمال غرب کشور از مبدا سایت تبریز موجب افزایش خودرو در پارکینگ این سایت شده است.

 انباشتگی خودرو مربوط به حجم تولید روزانه این شرکت و انتقال به پارکینگ و همچنین ماندگاری خودرو‌های دارای کسری قطعات است و مفهوم دپوی خودرو به دلیل افزایش قیمت از سوی خودروساز نادرست است.

همه خودرو‌های موجود در پارکینگ جزو تعهدات حوزه فروش بوده و قبلا به صورت پیش فروش فروخته شده است.

 پارکینگ ایران خودرو تبریز علاوه بر انتقال خودرو‌های تولیدشده خود مسئولیت انتقال سایر محصولات تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو از مبدا تبریز به شمال غرب کشور (استان‌های همجوار) را نیز بر عهده دارد.

به دلیل وضع قوانین جدید در خصوص شماره گذاری تمامی خودرو‌های صفر در محل کارخانه تعداد زیادی از خودرو‌های تولیدی منتظر وصول پلاک از مبادی ذیربط به پارکینگ هستند.

 با توجه به ایام پایانی سال  و رویکرد گروه صنعتی ایران خودرو، در حال حاضر تعداد زیادی از خودرو‌ها در حال تکمیل شدن و ارسال به مشتریان است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.