دو اثر جواد صالحی حائز رتبه‌ی اول و دوم جشنواره ملی تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - آثار مستند جواد صالحی رتبه‌ی اول و دوم بخش مستند جشنواره فیلم ۱۲۰ ثانیه‌ای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حائز رتبه‌ی را کسب کرد.

مراسم اولین اختتامیه جشنواره فیلم ۱۲۰ ثانیه‌ای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور وزیر کار در تهران برگزار و از آثار برتراز جمله آثار جواد صالحی مستندساز ساوجی تجلیل شد.

این جشنواره در ۴ بخش و با موضوع تعاون و همدلی برگزار و از ۵ اثر جواد صالحی که به جشنواره ارائه شد، دو اثرِ "قدم‌های همت" و "لبخند عروسک ها" توانست رتبه‌های اول و دوم بخش مستند، را کسب کند.

جواد صالحی مستند ساز ساوجی در باره آثارش گفت: مستند قدم‌های همت که رتبه اول جشنواره را در بخش مستند کسب کرد، به موضوع آسیب‌های اجتماعی در یکی از محله‌های شهر ساوه می‌پردازد که با تعامل و همکاری ایجاد شده در بین بزرگان و انجام کار‌های فرهنگی و اجتماعی، نوجوانان و جوانان از آسیب‌های موجود، مصون می‌مانند.

به گفته این مستند ساز ساوجی جمع آوری و شستشوی عروسک‌های کهنه و توزیع آن‌ها در بین محله‌های حاشیه‌ای توسط یک گروه جهادی هم دست مایه مستند " لبخند عروسک ها" قرار گرفت که با نظر هیات داوران توانست رتبه دوم را این بخش را کسب کند.

در جشنواره کشوری فیلم ۱۲۰ ثانیه‌ای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ۶۸ اثر ارائه شده، ۱۶ اثر انتخاب و با اهدا تندیس جشنواره، از آن‌ها تجلیل شد.

به نظر می‌رسد با وجود این استعداد‌های هنری، ارتقا زیرساخت‌ها و استفاده از ظرفیت‌های هنری؛ امری ضروری است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.