با اعلام دادگاه حکمیت ورزش زمان اعلام رای پرونده شکایت فدراسیون جودوی کشورمان از فدراسیون جهانی یک ماه دیگر تمدید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - دادگاه حکمیت ورزش در تاریخ سوم آذرماه به صورت وبیناری برگزار شد و در آن جلسه قرار شد تا ۲ ماه دیگر رای نهایی پرونده شکایت فدراسیون جودوی ایران از فدراسیون جهانی جودو اعلام شود. سرانجام امروز، پنجم اسفند دادگاه حکمیت ورزش به فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران ایمیلی ارسال کرد و از تمدید یک ماهه زمان اعلام رای پرونده ‌فدراسیون جودوی ایران خبر داد. 

فدراسیون جودوی کشورمان که بعد از رای فدراسیون جهانی به مدت ۴ سال حق شرکت در هیچ مسابقه ورزشی را ندارد، شکایت نامه‌ای را به دادگاه حکمیت ورزش ارسال کرد تا این دادگاه راجع به پرونده جودوی کشورمان تصمیم گیری کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
فدراسیونی که توانایی نداره مسابقات لیگ برگزار کنه و قهرمانی کشور برگزار کنه تعطیل بشه بهتره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
خانم کعبی زاده آقای احمدی از معاونت وزارت ورزش رفته ، لطفا شما هم از فدراسیون جودو به فدراسیون دیگری تشریف فرما شوید !این خانم با کدوم مدرک تحصیلی یا سابقه ورزشی در دوران اصلاح طلبان به استخدام رسمی وزارت ورزش در آمده است ؟ چرا نهادهای نظارتی به استخدام این خانم ورود نمیکنند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
میراسماعیلی خودش استاد سرکارگذاشتن همه است حالا دادگاه حکمیت ورزش این آقا رو سرکار گذاشته است.منتظر رای نباشید که جودو بیش ازین نابود خواهد شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
این طولانی شدن صدور رای برای ایران شکست محسوب میشود، زیرا فدراسیون جهانی جودو ضرری نمیکند بلکه جودوی ایران ضرر میکندحیف بودجه بیت المال که صرف استخدام وکلا و مسافرت به سوییس و پرداخت حق شکایت به دادگاه داوری حکمیت ورزش شده است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
برای میراسماعیلی فرق نمیکنه خودش و تیم حقوق میگیرن .
حالا چهار سال هم تعلیق باشه . سفر داخلی و خارجی. هم ...
چیه رزومه هم جمع کرد
آخرین اخبار