استاندار قم در دیدار با سفیر پاکستان بر فراهم سازی بسترهای مناسب برای میزبانی از زائران تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم - سید محمد تقی شاهچراغی در دیدار با رحیم حیات قریشی، سفیر پاکستان در ایران با اشاره به ارتباط محکم فرهنگی و مذهبی مردم ایران و پاکستان گفت: حضور زائرین و مسافرین پاکستانی در قم مایه خرسندی مردم قم است.

استاندار قم با اشاره به علاقه مردم پاکستان برای حضور در اماکن مذهبی و زیارت اماکن مقدسه در قم گفت: در تلاشیم تا با آماده سازی بستر‌های مناسب میزبانی از زائرین  شرایط در خور و شایسته‌ای برای این عزیزان فراهم کنیم.

شاهچراغی با اشاره  به جایگاه ملت پاکستان در منظر رهبر معظم انقلاب گفت: ایشان همواره از مردم پاکستان به خوبی، عظمت و بزرگی یاد می‌کنند.

او گفا: شجاعت مردم و دولت پاکستان در مقابله با مستکبران و ظالمان زبانزد است.

شاهچراغی ظرفیت‌های مذهبی و علمای بزرگ اسلام در قم را مورد توجه قرار داد و گفت: قم برای ارائه جلوه واقعی و صحیح اسلام و خنثی کردن تلاش‌های دشمنان اسلام در اشاعه تفسیر‌های غلطی همچون گروه‌های تکفیری آمادگی کامل دارد.

نماینده عالی دولت در استان همچنین به مشکلات و مسائل زائرین در طول سفر به ایران اشاره کرد و گفت: با رایزنی و تعامل بین دولت‌های ایران و پاکستان این مسائل حل شدنی است.

رحیم حیات قریشی سفیر پاکستان در تهران نیز با تشکر از میزبانی مردم و دولت ایران از زائرین کشور پاکستان در مناسبت‌های مختلف گفت: عشق به اهل بیت (ع) ، پیامبر اکرم (ص) و اسلام عزیز میان دو ملت پاکستان و ایران مشترک است. 

او با بیان علاقه و احترام ویژه پاکستان برای مقام معظم رهبری گفت: ایشان یکی از دارایی‌های با ارزش جهان اسلام هستند و از جمله رهبران باهوش و با ذکاوت در تمام دنیا می‌باشند و ملت پاکستان از علاقه ایشان نسبت به خود به خوبی آگاه است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار