احمد وحیدی وزیر کشور در دومین روز از سفر خود به سیستان و بلوچستان به همراه استاندار این استان و نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی هم اکنون به منظور بازدید وارد فرودگاه شهدای سراوان شد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -  وزیر کشور در بدو ورود به سراوان مورد استقبال امام جمعه و فرماندار سراوان، مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان، بزرگان، ریش سفیدان و معتمدان این شهرستان قرار گرفت.

در جریان بازدید احمد وحیدی از ترمینال فرودگاه سراوان جزینی‌زاده مدیرکل فرودگاه‌های استان گزارشی از اقدامات انجام شده در فرودگاه شهدای سراوان ارائه کرد.

 احمد وحیدی وزیر کشور  دیروز چهارشنبه به منظور بررسی وضعیت منطقه سیستان وارد زابل در شمال سیستان و بلوچستان شد و مورد استقبال حسین مدرس خیابانی استاندار و جمعی از مسوولان این استان قرار گرفت.

بازدید از اردوگاه نیاتک، بازدید از مرز و مسیر رودخانه و تالاب بین‌المللی هامون، چاه نیمه چهارم، ورودی آب جریکه، بازارچه میلک، چاه ژرف شماره سه و اردوگاه ادیمی و نشست هماهنگی با فرمانداران و شهرداران این استان از مهمترین برنامه‌های وزیر کشور در روز اول سفر به سیستان و بلوچستان بود.

وحیدی در دومین روز سفر به سیستان و بلوچستان امروز پنجشنبه از میرجاوه، فرودگاه سراوان، بازارچه‌های مرزی کوهک، پیشین، ریمدان و اقدامات پس از سیل در کنارک بازدید خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار