سرپرست تیم ملی فوتبال گفت: مهم ترین چیزی که فوتبال ایران اکنون به آن نیاز دارد، سیستم کمک داور ویدیویی است.

باشگاه خبرنگاران جوان - حمید استیلی، سرپرست تیم ملی فوتبال درباره آخرین وضعیت شروع تمرینات تیم ملی قبل از بازی با کره جنوبی و لبنان گفت: اردوی تیم ملی از روز ۲۷ اسفند شروع می‌شود و با پرواز چارتر عازم کره جنوبی خواهیم شد تا برای بازی روز ۴ فروردین آماده شویم. همچنین از تاریخ ششم تا هشتم فروردین هم در تهران تمرین خواهیم داشت و بعد از آن باید در آخرین بازی خودمان در مرحله مقدماتی جام جهانی به مصاف لبنان برویم.

تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از این که صعود خود را به رقابت‌های جام جهانی قطعی کرد، روز‌های چهارم و نهم فروردین باید در ۲ دیدار باقی مانده در مرحله مقدماتی به مصاف کره جنوبی و لبنان برود.

ملی پوشان کشورمان پیش از این با پیروزی برابر عراق موفق شده بودند جواز صعود به رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را کسب کنند.

سرپرست تیم ملی فوتبال گفت: مهم‌ترین چیزی که فوتبال ما اکنون  به آن نیاز دارد سیستم کمک داور ویدیویی است. خوشبختانه با صحبت‌هایی که با ماجدی داشتیم تصمیمات خوبی گرفته شد و سرپرست تیم ملی فوتبال مصمم است هر چه زودتر سیستم کمک داور ویدیویی را وارد فوتبال ایران کند. 

برای اولین بار در بازی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی قطر از سیستم کمک داور ویدیویی در ورزشگاه آزادی رونمایی شد و در این مسابقه از این سیستم به صورت آفلاین استفاده شد.

با وجود این که انتظار می رفت سیستم کمک داور ویدیویی در فوتبال ایران جا بیفتد و از آن استفاده شود، شرکت هنگ کنگی واقع در بلژیک به فیفا اعلام کرد که این سیستم را در اختیار فدراسیون فوتبال ایران نمی گذارد. 

کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ای به فدراسیون‌های تابعه خود اعلام کرده که ادامه میزبانی در این مسابقات منوط به داشتن سیستم کمک داور ویدیویی است. 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید محمودی
۱۴:۰۵ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
سلام و خسته نباشید کلا یه عده آدم بیسواد و بی عرضه و بی لیاقت که نه بلدن تدارکات تیم ملی رو انجام بدن نه عرضه آوردن varرو دارن اینا فقط بخاطر پول و منفعت خودشون هستن فقط بلدن وعده تو خالی بدن اینم از روزنامه نگار های کشورمان .باید اینقدر بگن و بکوبندشون تا بتونیم فوتبال کشورمونو به تکنولوژی داوری و زیرساخت حرفه ای تبدیل کنیم .عرضه ندارن برن کنار تا جوانان باغیرت که دانشمند هستن و مرد عمل بیاد ولی هرچقدر بگیم بی فایده هستش کسی گوش نمیکنه و از ترسش نمیتونه پیگیر باشه
آخرین اخبار