رشد ۸۱ درصدی مشارکت قزوینی‌ها در طرح اکرام ایتام

رئیس کمیته امداد اداره قزوین گفت: طی ۱۰ ماهه سال جاری مشارکت مردمی در طرح اکرام ایتام و محسنین نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۱ درصد رشد داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین - دوستعلی حیدری رئیس کمیته امداد اداره قزوین گفت: هم اکنون در شهر قزوین ۹ هزار و ۶۹۳ حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت مادی و معنوی ۵۲۱ فرزند یتیم و یک هزار و ۶۶۷ فرزند محسنین را برعهده دارند.

طی ۱۰ ماهه سال جاری بیش از ۱۴ میلیارد و ۹۰ میلیون تومان کمک مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی از سوی حامیان به فرزندان معنوی تحت حمایت شان، اهدا شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۱ درصد رشد داشته است.

یکی دیگر از بخش‌هایی که مردم می‌توانند کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند، مراکز نیکوکاری است که طی ۱۰ ماهه سال جاری در ۵۰ مرکز نیکوکاری شهر قزوین بیش از ۱۲ میلیارد و ۵۷۳ میلیون تومان کمک مردمی جمع آوری شده است.

بیش از سه میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان کمک مردمی نیز از ۳۸ هزار و ۴۰۵ صندوق صدقات جمع آوری شده است و با توجه به اینکه برای سهولت مردم عزیز، روش‌های الکترونیکی برای پرداخت صدقات روزانه و همچنین برای سایر سرفصل‌های انفاق و نیکوکاری، فراهم شده است، امیدواریم مردم از روش‌های جدید برای پرداخت نذورات خود استفاده کنند.

در مجموع طی ۱۰ ماهه سال جاری بیش از ۳۷ میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان کمک مردمی در قالب طرح‌های مختلف نیکوکاری جمع آوری شده که همه این کمک‌ها برای نیازمندان و محرومان بخش مرکزی شهرستان قزوین هزینه شده است.

با توجه به لزوم استفاده از روش‌های نوین در ارائه خدمات، کد مهربانی به عنوان راحت‌ترین و جدی‌ترین روش غیرحضوری است و در این روش نیاز به گوشی هوشمند و اینترنت نیست از این رو عموم مردم نیکوکار می‌توانند با استفاده از کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* کمک‌های خود را اهداء کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.