رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران گفت: هزار و ۲۰۰ متر مربع از زمین های دولتی حاشیه شهر دوگنبدان در محل جاده پازنان از دست سودجویان خارج شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - سعید کردلو گفت: هزار و ۲۰۰ متر زمین به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با مشارکت نیروهای یگان حفاظت راه و شهرسازی گچساران امروز طی عملیاتی رفع تصرف شده است.

او گفت: سودجویان قصد داشتند از زمین های دولتی برای مرکز تعمیرات خودرو استفاده کنند.

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران ضمن قدردانی از همراهی و همدلی دستگاه قضا و نیروی انتظامی در رفع تصرف اراضی مذکور گفت: مردم در معاملات خود شرط احتیاط را رعایت کرده و بدانند که قراردادهایی که در این زمینه در بنگاه های املاک بین اشخاص منعقد می شود وجاهت قانونی ندارد.

کردلو گفت: شهروندان پس از اخذ استعلامات لازم از اداره راه و شهرسازی ، نسبت به خرید ملک اقدام کنند و هرگونه گزارش زمین‌خواری را با شماره تلفن شبانه روزی ۱۶۵۶ یگان حفاظت اراضی راه و شهرسازی  اطلاع رسانی کنند.

او گفت: پدیده زمین خواری و تصرف اراضی از طرف اشخاص سودجو به صورت سازماندهی شده  انجام می شود و در این بین اشخاص دیگر از قبیل صاحبان و رانندگان ماشین آلات سنگین( لودر، بیل مکانیکی ، کامیون و ...) بناها و کارگران بدون اطلاع از قوانین و ناآگاهانه با زمین خواران همکاری می کنند.

کردلو گفت: در صورت هرگونه همکاری با متصرفان اراضی در جهت تسطیح زمین و آماده‌سازی ساخت‌ و ساز غیرمجاز ماشین‌آلات و وسایل آنان جهت فرایند قضایی توقیف و برای افراد متخلف پرونده قضایی تشکیل می شود.

انتهای پیام س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.