رئیس‌جمهور: نباید تصمیمات دولت باعث افزایش فشار اقتصادی به مردم شود

رئیس جمهور گفت: هیچ تصمیمی در این دولت نباید باعث ایجاد و تشدید فشار اقتصادی به آحاد کم برخوردار جامعه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان - حجت الاسلام رئیسی این سخنان را در جمع هیات دولت و با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب مبنی بر ضرورت تهیه و تنظیم پیوست عدالت برای همه تصمیمات و اقدامات دولت بیان کرد‌.

رئیس جمهور یکی از ضروری‌ترین اقدامات در مسیر اجرای عدالت در تصمیمات دولت را به روزرسانی سامانه جامع اطلاعاتی رفاه و تامین اجتماعی دانست.

آقای رئیسی گفت: سامانه اطلاعاتی زیر مجموعه وزارت رفاه باید به روزرسانی شده و در راستای جامعیت اطلاعات آن، با دیگر سامانه‌های اطلاعاتی دستگاه‌های ذیربط یکپارچه و مرتبط شود.

طبق سخنان رئیس‌جمهور، همه دستگاه‌ها در این جلسه مکلف شدند برای تکمیل و توسعه پایگاه رفاه ایرانیان، همکاری لازم را با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشته باشند و اطلاعات مورد نیاز را به صورت برخط در اختیار این وزارتخانه قرار دهند.

پایگاه اطلاعاتی رفاه و تامین اجتماعی یا همان اطلاعات رفاه ایرانیان، از تجمیع ۵۰ منبع داده‌ای تشکیل شده‌است. در فاز نخست، ۲۵ منبع داده‌ای به طور کامل تجمیع و ساختار اصلی پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان (با بیش از ۶۰ جدول داده‌ای) بر اساس آن‌ها شکل گرفته‌است. بیش از ۳ میلیارد اطلاعات در پایگاه داده نهایی ذخیره و تجمیع شده‌ است.

به گفته حجت عبدالمالکی وزیر کار و رفاه اجتماعی در صورت تکمیل سامانه جامع رفاه ایرانیان بسیاری از افرادی که البته خیلی زیاد هم نیستند و باید یارانه آن‌ها تغییر کند، مشخص می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار