مرادی گفت: افتتاح طرح تقاطع غیرهمسطح میدان مقاومت به دلیل شرایط جوی و رعایت نکات فنی به تاخیر افتاده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اراک -مرادی معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری اراک گفت: افتتاح طرح تقاطع غیرهمسطح میدان مقاومت اراک که به دلیل شرایط جوی و رعایت نکات فنی به تاخیر افتاده بود، تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

مخلص الائمه استاندار مرکزی ۲۹ بهمن امسال همراه مسئولان استانی و شهرستانی و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اراک از آخرین وضعیت ۴ تقاطع غیرهمسطح از جمله تقاطع غیرهمسطح میدان مقاومت اراک (تقاطع سردار مقاومت شهید سلیمانی) را بررسی کرد و گفت: دستگاه‌های معارض تا یک هفته فرصت دارند طرح‌های خود را برای تقاطع‌های میدان امام حسین و امام خمینی اراک ارائه دهند.

اجرای طرح تقاطع غیر همسطح میدان مقاومت اراک از اسفند ماه سال گذشته آغاز شده است و مساحت عرشه پل این تقاطع ۲ هزار و ۲۰۰ متر، دهانه پل ۲۵ متر و ۱۰۰ متر طول دارد.

این تقاطع به دلیل واقع شدن در مسیر خیابان قائم مقام فراهانی که یکی از پرترددترین خیابان‌های کلان شهر اراک است، به عنوان یک گره ترافیکی محسوب شده و غیرهمسطح‌سازی میدان این گره را باز می‌کند.

قرارگاه خاتم الانبیاء که سال‌های گذشته هم چندین طرح عمرانی بزرگ را که در کاهش ترافیک شهر نقش داشته پیمانکار طرح تقاطع غیر هم سطح میدان مقاومت کلانشهر اراک است که علاوه بر این طرح اجرای چند طرح عمرانی شهری دیگر در این کلانشهر را به عهده دارد.

مرادی در مورد اجرای راستگرد پل شهید صیدی هم گفت: زمان‌بندی این طرح از از پروژه‌هایی تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده است و انتظار می‌رود در موعد مقرر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار