شهردار نهاوند گفت: عملیات انفجار معدن سنگ در نهاوند برای تهیه ماسه برای آسفالت معابر و خیابان‌های این شهر آغازشد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- مجید یوسفی نوید شهردار نهاوند گفت:با هماهنگی‌های قبلی و به منظور تهیه مواد اولیه آسفالت نخستین بار انفجار در معدن شن و ماسه شهرداری نهاوند انجام شد.

شهردارنهاوندگفت:حجم قیری که طی ماه‌های اخیر تهیه شده بود نیازمند مواد اولیه و ریزدانه‌ها جهت تهیه آسفالت بود و با توجه به عدم امکان دسترسی با وسایل شهرداری هماهنگی‌های لازم برای انفجار انجام گرفت که خوشبختانه طی عملیات موفقیت آمیز انفجار حجم تقریبی ۶۰هزار تن سنگ جهت سنگ شکن شهرداری بدست آمد.

او گفت:تاکنون کار‌ها طبق برنامه ریزی قبلی انجام گرفته و تمام شرایط از جمله قیر، مواداولیه سنگ شکن، تجهیز و تعمیر کارخانه آسفالت را جهت انجام نهضت آسفالت فراهم کرده ایم و سال جدید شاهد به بار نشستن نتیجه این تلاش‌ها خواهیم بود.

شهردار نهاوند گفت:سال جدید سال تغییرات در نهاوند است و تمام برنامه‌های به روش علمی و برنامه ریزی شده در نظر گرفته شده است و کار‌های سلیقه‌ای را از شهرداری حذف کرده ایم و تمام پروژه‌ها و برنامه‌ها با تهیه‌ی طرح و در نظر گرفتن شرایط به منظور جلوگیری از هدر رفتن هزینه‌ها انجام گرفته، دیگر فرصت آزمون و خطا نیست، نهاوند در راه توسعه و‌پیشرفت است و اتفاقات مبارکی برای رفاه و آرامش همشهریان در شهر را فراهم کرده ایم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.