معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت خوزستان در شناسایی ۱۱۰ پوشاک فروشی متخلف در استان در بهمن ماه امسال و تشکیل پرونده برای آن‌ها خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - بهرام جباری گسترش فعالیت مزون‌ها و کسب‌وکار‌های خانگی فروش پوشاک را یکی از مشکلات در این صنعت عنوان کرد و گفت: بررسی تخلفات گران‌فروشی در این حوزه‌ها نیازمند حکم قضایی است.

به گفته او گشت‌های مشترک سازمان صمت و سازمان تعزیرات حکومتی از بازار‌های موجود در سطح شهر به ویژه در روز‌های پایانی سال ادامه دارد و در  بازرسی از ۹۵۷ واحد صنفی فروش پوشاک و کیف و کفش انجام شد و تخلف ۱۱۰ واحد صنفی در حال بررسی است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت خوزستان بر همکاری مردم در زمینه گزارش گران‌فروشی‌ها و عرضه پوشاک با قیمت بیشتر به سامانه ۱۲۴ تاکید کرد.

این مقام مسئول می‌گوید: با توجه به اینکه تولیدکنندگان پوشاک در خارج خوزستان فعالیت می‌کنند و عمده محصول مورد نیاز از استان‌های همجوار می‌شود، توزیع و عرضه آن نیز بر اساس درصد سود تعیین شده از سوی هیئت عالی نظارت صورت می‌گیرد.

آقای جباری گفت: قیمت پوشاک نیز تابعی از شاخص‌های مهمی نظیر قیمت پارچه، هزینه دوخت، دستمزد کارگر و جابجایی است که با توجه به افزایش این هزینه‌ها قیمت پوشاک نیز افزایش یافته است، فروشندگان اجازه ندارند اجناس خود را با سود غیرمتعارف به خریداران عرضه کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار