رفع اختلافات ملکی بنیاد مستضعفان و وزارت آموزش و پرورش

بخشی از اختلافات ملکی بنیاد مستضعفان و وزارت آموزش و پرورش به زودی و با سهولت برطرف می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان - آقای پیر علی گفت: بنیاد مستضعفان تعداد قابل توجهی اختلافات ملکی دارد که بخشی از آنها مربوط به آموزش و پرورش بوده است که ما با سهولت توانستیم بخشی از این اختلافات را برطرف کنیم.

به گفته معاون بنیاد مستضعفان ۲ هزار پرونده اراضی بود که از این تعداد هزار پرونده تعیین تکلیف شده که از این میزان هم  ۷۰۰ مورد که حدود ۲۲۵ هکتار می شود به صورت رایگان واگذار شده است.

بنیاد مستضعفان وظیفه ساخت مسکن و همچنین مدرسه در مناطق محروم را دارد که بخشی از اجرای این واحدها را در قالب واگذاری زمین به صورت رایگان انجام داده و در حوزه ساخت مدرسه هم بخشی از اراضی را رایگان واگذار کرده و اقدام به ساخت حدود ۶۳۲ مدرسه درمناطق محروم کرده است‌.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی نور
۱۶:۱۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
بنیاد مستضعفان چی از جان مردم مستضعف می خواهد سند رسمی ماده ۲۲ که ۱۲سال است ما را بلا تکلیف کرده، کدام سلطان پشت این پرونده زمینهای کشاورزی کندرود تبریز هست
Germany
ناشناس
۱۷:۰۸ ۰۷ اسفند ۱۴۰۰
بنیاد مستضعفان دست از سر 2000 نفر مالک زمین‌های سند ار کشاورزی کندرود تبریز بردارد اگر عدالتی هست دست بردارید شماها الان 20 ساله با یک ادعای مندرآوردی اسیر کردین و کسی تا امروز نتونسته صاحاب زمین‌های خود باشد... بذارید مردم به معیشت خودشون بپردازن شما که ادعای حمایت مستصعف رو دارید چرا حداقل ترین و قانونیترین و مظلوم‌ترین مردم رو با یک ادعا له میکنید هر کس هر بی عدالتی که داره حق مردم رو پس بده.
آخرین اخبار