نام اراک هم در سامانه «بازارگام» برای عرضه کالای اینترنتی دولتی ثبت شد اما در حال حاضر کالایی برای عرضه ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اراک - عرضه کالا‌های اساسی اینترنتی با نرخ مصوب از ۱۸ بهمن امسال از طریق سامانه اینترتی «بازارگام» bazargam.com آغاز شده و به تازگی نام شهر اراک هم در لیست شهر‌های ارائه شده قرار گرفته است اما  شهر اراک برخلاف دیگر شهرهای این سامانه در حال حاضر کالایی برای عرضه ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان استان مرکزی ۱۹ بهمن امسال نبود نام مرکز استان مرکزی را در خبری با عنوان " برنج اینترنتی دولتی به مردم استان مرکزی عرضه نمی‌شود" گوشزد کرده بود.

این در حالی است که سازمان جهاد کشاورزی قم، همسایه استان مرکزی ۴ روز پیش از شروع سامانه اعلام کرد به منظور حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، سامانه «بازارگام» استان قم برای خرید اقلام اساسی محصولات کشاورزی راه اندازی شده و شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت بازرگام قم سه محصول برنج تنظیم بازار (هندی، پاکستانی و تایلندی) را بدون واسطه با قیمت مصوب کشوری خریداری نمایند.

۱۷ بهمن پیش عربشاهی معاون سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور گفت: عرضه برنج صد در صد ایرانی شیرودی با نرخ مصوب ۴۲ هزار تومان از طریق پلتفرم‌های توزیع کالا‌های اساسی از ۱۸ بهمن آغاز می‌شود و اینگونه توضیح داد.

عرضه این برنج‌ها به صورت اینترنتی است و مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه بازرگام اقدام به خرید کرده و بدون دریافت هزینه ارسال، درب منزل دریافت کنند، عرضه از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

طبق پیش بینی سازمان مرکزی تعاون روستایی این عرضه‌ها تا شب نیز عید ادامه پیدا می‌کند و هیچ محدودیتی برای عرضه وجود ندارد و از ۲۰ اسفند نیز عرضه هوشمند میوه شب عید از طریق پلتفرم‌ها آغاز می‌شود.

در سامانه اینترتی «بازارگام» باید ابتدا نام شهر انتخاب شود و سپس نام کالای دولتی که قرار است اینترنتی خرید شود ثبت شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۰۷ اسفند ۱۴۰۰
پرتغال و موز هم داره