مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان گفت : ۱۸ اسفند ماه آخرین فرصت دستگاه‌های مرجع صدور مجوز‌های کسب و کار برای بارگذاری مدارک مورد نیاز مجوز‌ها است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- حیدریان گفت : تمام دستگاه‌هایی که مجوز کسب و کار صادر می‌کنند باید به صورت الکترونیک این کار را انجام دهند و چنانچه متقاضی را به صورت حضوری فرا بخوانند، جرم است.

به گفته مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان از مواردی که تا ۱۸ اسفند در صدور مجوز‌های کسب و کار باید عملیاتی شود شفاف شدن صدور مجوز‌ها و الکترونیکی شدن فرآیند آن است.

حدود ۵ ماه از فعالیت مرکز پایش کسب و کار برای شفاف شدن مجوز‌ها می‌گذرد، الکترونیکی شدن صدور مجوز‌های کسب و کار، شرط لازم در قانون است و دستگاه‌ها باید درگاه‌های تخصصی وزارتخانه‌ها را به درگاه ملی متصل کنند.

الکترونیکی شدن صدور مجوز‌های کسب و کار، شرط لازم در قانون است، اما شرط مکمل آن این است که از درگاه ملی این مجوز‌ها به دست مردم برسد یعنی اینکه دستگاه‌ها باید درگاه‌های تخصصی وزارتخانه‌ها را به درگاه ملی متصل کنند، چون بتوانیم گزارشی از تعداد درخواست مجوز در وزارتخانه‌ها همچنین گزارشی از تعداد مجوز‌های صادر شده، صادر نشده و زمان اخذ مجوز داشته باشیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.