مدیرکل پزشکی قانونی استان آذربایجان‌شرقی گفت: ۷۴ نفر طی ۱۰ ماهه نخست امسال بر اثر حوادث ناشی از کار در استان جان خودرا از دست دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز -آقای صفایی فرد  گفت: ۷۴ نفر طی ۱۰ ماهه نخست امسال بر اثر حوادث ناشی از کار در استان آذربایجان‌شرقی جان خود را از دست دادند که همگی آن‌ها مرد بودند.

 این آمار نسبت به مدت مشابه  پارسال۲۸ درصد کاهش یافته داشت.

 ۴۰ نفر به علت سقوط از بلندی، ۱۶ نفر براثر اصابت جسم سخت، ۷ نفر بر اثر برق گرفتگی، سه نفر کمبود اکسیژن، یک نفر غرق‌شدگی و ۷ نفر نیز بر اثر سوختگی جان خود را از دست دادند.

 طی این مدت تعداد یک‌هزار و ۲۷۹ نفر نیز بر اثر مصدومیت ناشی از حوادث کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۳ در صد افزایش یافت که از این تعداد ۴۲ نفر زن و بقیه مرد بودند.

 در دی‌ماه امسال ۹ نفر به علت حادثه کاری فوت کردند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه پارسال یک نفر افزایش یافت.

 طی همین ماه ۱۴۶ نفر نیز به علت مصدومیت حوادث کاری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که سه نفر از آن‌ها زن بودند. این آمار نیز نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش ۴۲ درصدی را نشان می‌دهد.

تعداد کل فوت‌شدگان حوادث کاری در سال ۹۹ برابر با ۱۱۴ نفر بود که همگی آن‌ها مرد بودند و نیز تعداد کل مصدومان حوادث کار مراجعه‌کننده در سال ۹۹ برابر با یک‌هزار و ۳۱۳ نفر بود که از این تعداد ۲۸ نفر زن و یک‌هزار و ۲۸۵ نفر مرد بودند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.