فرماندار ویژه آبادان گفت: ۱۲ کمیته برای رفاه حال بیماران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور و میزبانی از آن‌ها فعال خواهند شد.

احسان عباس پور، فرماندار ویژه آبادان در نشست ستاد سفرهای نوروزی و کاروان‌های راهیان نور گفت: با هدف افزایش زیرساخت‌های پذیرش میهمانان در شرایط کرونایی عید نوروز، ۱۲ کمیته  برای رفاه حال بیماران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور معرفی شد که قرار است در روزهای آغازین سال نو فعالیت کنند.

به گفته او کمیته های یادمان ها، حمل و نقل، بهداشت و درمان و کمیته شهرداری از مهم ترین این کمیته های نوروزی است که قرار است در خصوص مسائلی از جمله اصلاح سرویس بهداشتی های گلزار شهدا، لکه گیری جاده سعدنی به یادمان والفجر هشت ،رفع معضل روشنایی، آماده سازی آمبولانس ها و آتش نشانی پیگیری کنند.

عالی ترین مقام دولت در آبادان از اعلام مدیر و رئیس هر کمیته نوروزی خبر داد و گفت : در نشست های بعدی به صورت اختصاصی موارد مربوط به هر کمیته بررسی خواهد شد.

فرماندار ویژه آبادان همچنین به همه ی ادارات تاکید کرد عملیات اجرایی خود را تا ۲۰ اسفند به پایان برسانند زیرا پس از آن تاریخ تا ۲۰ فروردین هیچ نهادی اجازه ساخت و ساز بدون مجوز فرمانداری را نخواهد داشت.

حسین حمید­پور،شهردار آبادان نیز در این نشست گفت: برای استقبال از میهمانان نوروزی شهرداری آبادان اقداماتی را انجام داده است اما تابع ستاد ملی، استانی و شهرستانی کاروان‌های راهیان نور خواهیم بود

او راه اندازی پنج ستاد اسکان ، بهسازی ورودی های شهر به ویژه  ورودی اهواز به آبادان، اصلاح فضای سبز، اصلاح سرویس های بهداشتی ولکه گیری معابر را از جمله اقدامات شهرداری این شهرستان در روزهای پایانی سال برشمرد.

دیوار مهربانی آبادان در انتظار مهربانی شهروندان

شهردار آبادان از آماده سازی دیوار مهربانی برای اولین بار در آبادان تا یک هفته دیگر خبر داد و گفت: حد­­­­­فاصل استادیوم تختی و دبیرستان موجود  در آن منطقه به دیوار مهربانی تبدیل شده است و پس از آن شهروندان می توانند برای کمک به همنوعان خود اقدام کنند.

آقای حمیدپور گفت: شهرداری آبادان آمادگی ساخت و احداث اینگونه دیوارهایی را در هر سه منطقه این شهرستان و بیشتر را دارد.

هرسال از ۱۴ اسفند به مدت یک هفته در ایران به نام جشن نیکوکاری معروف است و که شهروندان در این مدت بیش از پیش به کم کم برخورداران کمک می کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.