امام جمعه زاهدان:

توجه به کیفی‌سازی آموزش در سیستان و بلوچستان ضروری است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: گسترش کمی دانشگاه آزاد اسلامی بر حسب نیاز استان کار خوبی است اما مهمتر از آن کیفی‌سازی آموزش بوده و باید توجه داشت که محرومیت این استان بهانه‌ای برای کیفیت پایین سطح آموزش‌ها قرار نگیرد.

حجت الاسلام  مصطفی محامی  در نشست با سرپرست و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان خواستار فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی در راستای پاسخگویی به نیاز استان شد و گفت: باید نیازهای استان در عرصه‌های مختلف شناسایی و فعالیت‌های دانشگاه در راستای حل این نیازها جهت‌دهی شود.

او گفت: ورود به مباحث فرهنگی یکی دیگر از عرصه‌های کار است که با توجه به اهداف و رسالت‌های تعیین شده برای این مجموعه انتظار است که دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان در همه فعالیت‌ها پیوست فرهنگی داشته و در این حوزه سرآمد سایر دانشگاه‌ها باشد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با تاکید بر نقش‌آفرینی بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نباید برخورد منفعلانه داشت بلکه هر جا احساس شود دانشگاه می‌تواند موثر واقع شود باید به کار ورود کرده و طرح های خود را عملیاتی کند.

 او گفت :باید ارزیابی کنید که دانشگاه آزاد اسلامی چه مقدار در حل مشکلات استان نقش‌آفرینی کرده و معیار سنجش کار بر اساس همین موارد باشد زیرا کمک می‌کند تا نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنید.

محامی گفت: در گام بعدی باید نتایج کار خود را اطلاع‌رسانی کنید زیرا چنین چیزی عامل دلگرمی و اعتماد بیشتر به مجموعه خواهد شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: در ترم جاری بیش‌از ۲۲ هزار نفر در سطوح و رشته های مختلف تحصیلی این دانشگاه انتخاب رشته کرده اند.

مسعود اکبری زاده گفت توجه به طرح‌های اقتصادی و دانش بنیان از جمله اولویت‌های کاری دانشگاه آزاد اسلامی در استان است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار