رییس پلیس راهور همدان گفت: در آستانه روز‌های پایانی سال یک مسیر فرعی جدید برای دسترسی به آرامستان همدان ایجاد می شود.

سرهنگ جمالی گفت: ایجاد این مسیر در آستانه روز‌های پایانی سال (پنج‌شنبه و جمعه آخر سال) مصوبه شواری حمل و نقل و ترافیک شهرستان است که به زودی تکمیل و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

او گفت: به طور معمول حجم ورودی و تردد در مسر‌های منتهی به گلزار شهدا و آرامستان شهر در ایام پایانی سال افزایش چشمگیری می‌یابد که برهمین اساس ایجاد مسیر فرعی و دسترسی جدید به باغ بهشت شهر از بلوار مطهری با محوریت شهرداری منطقه سه همدان آغاز شده.

به گفته وی، با هماهنگی‌های انجام شده با شهرداری و اداره اوقاف و امورخیریه (متولی آرامستان شهر همدان) این مسیر فرعی به طول یک کیلومتر حداکثر تا ۱۰ روز آینده تکمیل و برای استفاده در روز‌های پایانی سال به بهره برداری می‌رسد.

رییس پلیس راهور شهرستان همدان گفت: بهسازی و زیرسازی این مسیر فرعی در حال اجراست و با ساخت یک دهنه پل بر روی رودخانه فصلی منطقه، مسیر تکمیل و برای استفاده مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

به گفته سرهنگ جمالی، این مسیر فرعی به صورت یک‌طرفه و با گنجایش ترافیکی بالا طراحی شده که علاوه بر کاهش بار ترافیکی و سهولت برای تردد شهروندان، پارکینگ مناسبی نیز برای توقف خودرو‌ها پیش بینی شده.

او گفت: مسیر ویژه‌ای نیز برای تردد اتوبوس‌ها همزمان با پنج‌شنبه و جمعه آخر سال در مسیر آرامستان شهر همدان و با هدف تسهیل تردد و سهولت حضور شهروندان در این مکان پیش بینی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.