حدود چهار هزار دانش آموز سه دوره تحصیلی مدارس شاهد در کردستان در جشنواره خط سرخ سردار به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی شرکت کردند.

رییس اداره شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش کردستان گفت: با توجه به تجربه موفق استان در برگزاری جشنواره‌ها و به پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش، کردستان به عنوان دبیرخانه کشوری جشنواره خط سرخ سردار انتخاب شد و دانش آموزان استان نیز استقبال  خوبی از آن داشته اند.

صلاح الدین مفیدی گفت: سه هزار و ۹۱۵ دانش‌آموز مدارس شاهد استان در سه دوره تحصیلی در این جشنواره مشارکت کردند.

او می گوید:بعد از داوری و انتخاب نفرات برتر در مرحله آموزشگاهی و شهرستانی، آثار ۳۱۴ دانش آموز به عنوان آثار برتر در ۲۶ رشته به مرحله استانی ارسال شده ودر حال داوری است.

رییس اداره شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش کردستان گفت: در نهایت از میان این آثار ۷۸ اثر انتخاب و در هر رشته از نفرات اول، دوم وسوم و داوران استانی و مدیران و معاونان پرورشی مدارس شاهد فعال در جشنواره تقدیر خواهد شد.

مفیدی می گوید: در همین راستا کلیپی از اقدامات ارزشمند و آثار دانش آموزان برای پخش در کانال شمیم شاهد استان در شبکه شاد و گروه‌های استانی شاهد و ایثارگران تهیه و آثار منتخب در نمایشگاهی به معرض دید گذاشته می‌شود.

او گفت: همچنین با توجه به در پیش بودن ۲۲ اسفند سالروز بزرگداشت شهدا، کلیپی با حضور ۶۳ نفراز فرزندان شهدا که شاغل به تحصیل در مدارس شاهد هستند به همراه اعضای ستاد‌های اجرایی شاهد و مدیران و کارکنان مدارس شاهد شهرستان‌ها در مزارمطهر این شهدا تهیه و از خانواده‌های معظم شهدای شاغل در آموزش و پرورش تجلیل می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.