معرفی رئیس ستاد اربعین استان قزوین

محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین، رئیس ستاد اربعین استان قزوین شد.

احمد وحیدی وزیر کشور  با صدور حکمی محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین را به عنوان رئیس ستاد اربعین استان منصوب کرد.

متن حکم رئیس ستاد اربعین استان قزوین بدین شرح است:

بسمه تعالی

از جمله شاخه‌های شکر، یکی این است که اینکار (سفر اربعین) را برای کسانی که عاشق این کارند آسان کنیم که مسئولیت این به عهده‌ی مسئولان بخش‌های مختلف کشور است.
امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

جناب آقای اعلائی استاندار محترم قزوین

سلام علیکم

به موجب مصوبه شماره ۱۰۲۳۲۵ تاریخ ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ هیئت محترم وزیران و موافقت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) نظر به اینکه مدیریت و ساماندهی مراسم باشکوه و معنوی راهپیمایی اربعین حسینی (ع) به وزارت کشور محول گردیده است، لذا با ابلاغ این حکم جنابعالی را به ریاست ستاد اربعین استان قزوین منصوب می‌کنم.

انتظار است با تشکیل کمیته‌های استانی با حضور رؤسا، مسئولین سازمان‌ها و ادارات ذیربط نسبت به فراهم نمودن تمهیدات و آماده سازی زیرساخت‌های لازم، تأمین وسایل حمل و نقل عمومی، ساماندهی و بهره گیری حداکثری از مشارکت‌های مردمی، توسعه فعالیت‌های فرهنگی، تأمین نیازمندی‌های زائرین عزیز و همکاری منسجم و یکپارچه با سایر استان‌های هدف اربعین (مرز‌های چهارگانه) با توجه به سیاست‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) اقدامات مقتضی را معمول فرمائید.

توفیقات شما را در راه خدمت به اسلام عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهنمود‌های مقام معظم رهبری از خداوند متعال خواستارم.

احمد وحیدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار