پیش بینی وصول ۸ هزار میلیارد تومان مالیات در سال آینده

مدیر کل دفتر حوزه ریاست و امور بین الملل سازمان امور مالیاتی کشور پیش بینی کرد سال آینده وصول مالیات در استان قزوین به ۸ هزار میلیارد تومان برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین -  میرزایی، مدیر کل دفتر حوزه ریاست و امور بین الملل سازمان امور مالیاتی کشور در آئین تکریم و معارفه مدیرکل جدید امور مالیاتی استان قزوین گفت: ۵ هزار میلیارد تومان مالیات در سال جاری از استان قزوین وصول شده است و پیش بینی  می شود سال آینده وصول مالیات در استان قزوین به ۸ هزار میلیارد تومان برسد.

 استان قزوین جز اولین استان‌هایی است که شهرک‌های صنعتی در آن راه اندازی شده است و منابع خوبی از نظر مالیاتی از این استان وصول می‌شود.

 استان قزوین بسیار موقعیت خوبی دارد و با وجود مراکز آموزشی بسیار خوب از جمله دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و دانشگاه آزاد، جایگاه علمی این استان می‌تواند ارتقاء پیدا کند.

میرزایی با تأکید بر اینکه باید منافذ فرار مالیاتی بسته شود، تصریح کرد: باید منابع جدید اخذ مالیات شناسایی و مطالبات قانونی از آن‌ها وصول شود.

به گفته مدیر کل دفتر حوزه ریاست و امور بین الملل سازمان امور مالیاتی کشور، در دو سال و نیم که آقای حوائج، مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین بودند، میزان وصول مالیات ها، سه برابر شده است.

رعایت عدالت مالیاتی، مؤدی محور بودن، حفظ کرامت مؤدیان، شناسایی نیرو‌های خوب و ارتقای آنها، از سیاست‌های سازمان امور مالیاتی کشور است.

در این مراسم از زحمات آقای سعید حوائج در مدت تصدی مسئولیت قدردانی و آقای عزیز اله عباسپور به عنوان مدیر کل جدید امور مالیاتی استان قزوین منصوب شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار