فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف ۱۵۳ دستگاه انواع لوازم خانگی احتکار شده به ارزش بیش از ۲۳ میلیارد ریال در اردبیل خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه ناامن‌کنندگان اقتصاد کشور و به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر احتکار و دپو لوازم خانگی در ۲ انبار متفاوت در شهر اردبیل، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان اردبیل می گوید: ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل با شناسایی و انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی صحت گزارش را تایید و با هماهنگی قضایی به همراه بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت به محل مورد نظر اعزام شدند.

به گفته او، در بازرسی از این ۲ انبار ۱۵۳ دستگاه انواع لوازم خانگی مانند یخچال فریز، اجاق گاز و لباسشویی به ارزش ۲۳ میلیارد و ۹۴۵ میلیون ریال که به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: با دستور قضایی این انبارها پلمب شد، بیان‌ کرد: ۲ متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل سیستم قضایی شدند.

سردار حسینی می گوید: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

او پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و گفت: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل می گوید: پلیس با کسانی که بخواهند در بازار اختلال ایجاد کرده و با قاچاق و احتکار اقلام مورد نیاز مردم، قیمت‌ها را بالا ببرند برابر قانون قاطعانه برخورد می‌کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.