دستور قضایی برای بررسی عملکرد باشگاه والیبال شهرداری ارومیه

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی دستور داد عملکرد مالی شهرداری ارومیه درخصوص هزینه های تیم والیبال شهرداری و مبانی قانونی این پرداختها بررسی شود.

ناصر عتباتی با صدور دستوری، ورود دادستانی و سازمان بازرسی استان را به بررسی عملکرد مالی شهرداری ارومیه درخصوص هزینه های تیم والیبال شهرداری و مبانی قانونی این پرداختها را خواستار شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در این دستور ورود مجموعه های نظارتی را بر عملکرد تیم والیبال شهرداری ارومیه و هزینه های آن در رعایت مقررات قانونی و انطباق این هزینه کردها بر اساس الزامات قانونی خواستار شد و به مجموعه مدیریت شهرداری ارومیه در خصوص شفافیت و رعایت قانون در کلیه اقدامات دستور لازم را داد و مقرر نمود مبنای قانونی تیم داری شهرداری را بررسی و طی گزارش کامل اعلام کنند.

ناکامی شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال و بدهی میلیاردی به مربی و بازیکنان خارجی به همراه اعمال محرومیت توسط فدراسیون جهانی والیبال این روزها مشکلاتی را پیش روی تیم‌داری شهرداری ارومیه در والیبال ایجاد کرده است و حتی به گفته مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی میزبانی ارومیه در جام باشگاه‌های والیبال آسیا منتفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.