کشف بیش از ۳۳۰ کیلوگرم تریاک در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری سوداگران مرگ و کشف بیش از ۳۳۰ کیلوگرم مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ ستاد حسین بساطی گفت: بامداد امروز پس از دریافت خبری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ، با دو دستگاه خودرو سمند و یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در شهرستان کاشان، مراتب بلافاصله در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کاشان قرار گرفت.

او می‌گوید: مأموران در هماهنگی انجام شده با دادستان عمومی و انقلاب کاشان، نسبت به ایجاد ایست و بازرسی موقت در ابتدای ورودی شهر کاشان اقدام کردند.

به گفته او ماموران سرانجام پس از چندین ساعت کنترل محسوس و نامحسوس خودرو‌های عبوری، خودرو‌های مورد نظر را شناسایی و متهمان نیز با گرفتار شدن در چنگال پلیس اقدام به فرار کردند.

فرمانده انتظامی کاشان گفت: ماموران با تعقیب متهمان و بهره گیری از شیوه‌های نوین در ابتدا با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح به صورت هوایی شلیک کردند و در نهایت موفق پس از چندین دقیقه تعقیب و گریز پلیسی موفق به دستگیری متهمان شدند.
سرهنگ بساطی گفت: مقدار ۳۳۹ کیلوگرم مواد که به‌صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود در بازرسی انجام شده از خودرو متهمان کشف شد.

او می‌گوید: علاوه بر توقیف خودرو متهمان و دستگیری آنان پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ بساطی با تقدیر از شهروندان گفت: مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر و سوداگران مرگ در اولویت کار پلیس است و پلیس اجازه جولان به سوداگران مرگ را نمی‌دهد.

 

برچسب ها: کشف تریاک ، مواد مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار