سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: بخش توانبخشی قلبی- ریوی بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود به همت خیران سلامت با هزینه ۱۰ میلیارد ریال راه اندازی شد.

شیبانی می گوید: تجهیزات این بخش بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال توسط خانواده خیر واحدی به بیمارستان اهدا شد که با حضور پزشک متخصص طب فیزیک و توانبخشی فعالیت این بخش آغاز می‌شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: بیماران سکته قلبی، بیماران عمل جراحی قلب باز، جراحی تعویض دریچه، پیوند قلب، بیماران مبتلا به کرونا و بیماری‌های مزمن از جمله فشارخون بالا و دیابت در واحد بازتوانی قلبی مورد مراقبت قرار می‌گیرند.

شیبانی می گوید : به دلیل وسعت منطقه و فاصله زمانی این روستا با شهر شاهرود و همچنین افزایش و تسریع در ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به مردم این منطقه، با پیگیری‌های صورت گرفته مجوز راه اندازی پایگاه جدید اورژانس ۱۱۵ در منطقه سطوه شاهرود گرفته شد.

دانشکده‌های پزشکی، پرستاری و مامایی، پیراپزشکی و بهداشت با بیش از ۲ هزار دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود فعال هستند.

دانشگاه علوم پزشکی شاهرود شهرستان‌های شاهرود و میامی با جمعیتی حدود ۲۶۰ هزار تن و ۵۴ هزار کیلومتر مربع مساحت را زیر پوشش خود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.