معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش چابهار از آغاز مسابقات فرهنگی و هنری (جشنواره فردا) در این شهرستان خبر داد و گفت: زمانبندی مرحله شهرستانی مسابقات فرهنگی و هنری از تاریخ ۱۱ تا ۱۷ اسفندماه است.

 احمد علی سرحدی گفت:  جدول زمانبندی جشنواره به تمامی مدارس ارسال شده است و انتظار داریم مدیران در زمان مقرر نسبت به ارسال و تحویل آثار به دبیرخانه مرکزی که در دبستان موج و مرجان و نجمه چابهار با مدیریت کانون‌های فرهنگی و تربیتی شهید باهنر و صادقیه، اقدام کنند.

او گفت : زمان تحویل آثار مقطع ابتدایی از ۱۱ تا ۱۴ اسفند و مدارس متوسطه اول و دوم در تاریخ‌های ۱۵و ۱۶ اسفند به دبیرخانه است و مدارسی که به دلیل موجه موفق به تحویل آثار نشدند می‌توانند ۱۷ اسفند این کار را انجام دهند و تاکید می‌شود در مهلت اعلام شده، اقدام کنند تا حقی از دانش آموزان ضایع نشود.

محسن جهان‌تیغ دبیر این جشنواره نیز گفت: نکات بسیار مهمی که می‌بایست مدنظر مدیران قرار گیرد، این است که مبنای تحویل آثار، شرایط اعلامی در کتاب راهکارنامه به‌صورت دقیق درج شده که نیاز است مطالعه کنند تا بتوانیم جشنواره خوبی برگزار کنیم.

ناهید شهرکی مدیر اجرایی بخش دختران این جشنواره هم گفت:  باید در هر پایه تحصیلی برای هر رشته فقط یک اثر ارسال شود چون در صورت ارسال بیشتر از یک اثر برای هرپایه، همه آثار برگشت داده شده و داوری نخواهد شد.

او گفت : زمان و ساعت تحویل آثار هشت صبح تا ۱۴ در دبیرخانه مرکزی واقع در خیابان تعاون مدرسه موج و مرجان اعلام شده است.

عبدالقاد رشیخ زاده مدیر اجرایی بخش پسران نیز گفت: شناسنامه هر اثر به صورت مجزا و دقیق به مهر و امضای مدرسه رسیده باشد و به همراه فرم تحویل آثار که به صورت کامل در دو نسخه تکمیل و به مسوول تحویل گیرنده داده شود و یک نسخه امضا شده هم به مدرسه تحویل داده شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار