مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت:طرح هادی سند توسعه روستاست و امسال برای ۱۱۱ روستا طرح هادی تهیه و ۳۵۰ طرح نیز مورد بازنگری قرار گرفته و برای سال ۱۴۰۱ نیز تقریبا به همین تعداد برنامه تهیه و بازنگری داریم.

مصطفی بیک‌مداح  گفت: برای سال ۱۴۰۱ بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان در نظر دارد در بیش‌از ۱۰۰ روستا با اعتبار بیش‌از ۴۰۰ میلیارد تومان اجرای کامل طرح هادی داشته باشد.

او می گوید: میانگین اجرای طرح هادی در سیستان و بلوچستان ۱۹ درصد است که با اجرای این تعداد طرح هادی در سال پیش‌رو انتظار می‌رود فاصله این استان تا میانگین کشوری ۵۴ درصد، کاهش یابد.

به گفته مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۰ در حوزه عمران روستایی ۱۱۰ روستای سطح استان با اعتباری بیش‌از ۵۴ میلیارد تومان طرح هادی اجرا شده است.

او گفت : همانگونه که در سال گذشته تعداد ۲۳ روستا با اعتبار هفت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از محل قیر رایگان از طرح هادی بهره‌مند شدند، تخصیص قیر رایگان می‌تواند شتاب بخش اجرای طرح هادی در سطح استان باشد است.

بیک مداح همچنین به پنهاوری سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: این استان سه هزار و ۴۴۱ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با افتخار و پیوسته در تلاش است تا در حد بضاعت و توان خود بهترین خدمات را به بهترین شکل در جای جای این استان به روستاییان عزیز ارائه دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار