فرماندار هشترود از تجهیز ۱۰۰ کلاس درس در این شهرستان به بخاری گازی هوشمند هرموتیک خبر داد.

آقای توری در جلسه شورای آموزش و پرورش هشترود از تجهیز ۱۰۰ کلاس درس در این شهرستان به بخاری گازی هوشمند هرموتیک خبر داد و گفت: بخاری‌های نفتی در تمام کلاس‌های درس این شهرستان حذف شده است و تمام بخاری‌های گازی در صورت تامین اعتبار به بخاری‌های هرموتیک مجهز می‌شوند.

 تامین هوای موردنیاز برای احتراق از خارج ساختمان، کاهش چشمگیر مصرف گاز، بدنه سرد و ایمن بخاری، کاهش چشمگیر گاز‌های حاصل از احتراق از جمله مزایای بخاری هوشمند هرموتیک است.

 اینترنت در روستا‌ها ضعیف است و از شرکت مخابرات درخواست  می کنیم با همکاری مسئولین آموزش و پرورش نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.

 سرعت اینترنت در برخی مدارس هشترود و نظرکهریزی باید رفع شود.

قبل از شیوع ویروس کرونا دانش آموزان روستایی با مشکلاتی مانند نبود امکانات لازم تحصیل و راه نامناسب مواجه بودند و شیوع ویروس کرونا که منجر به مجازی شدن آموزش شد، مشکلات تازه‌ای را برای آن‌ها به وجود آورد.

 روند واکسیناسبون دانش آموزان در هشترود خوب است.

در هشترود تاکنون دانش آموزان ۵ تا ۹ سال ۴۰.۵ درصد، ۹ تا ۱۲ سال ۶۶ درصد و ۱۲ تا ۱۸ سال ۱۰۰ درصد در نوبت اول و ۹۰ درصد هم  در نوبت دوم بر علیه کرونا واکسینه شده اند.

 در بخش نظرکهریزی هم  تاکنون دانش آموزان ۵ تا ۹ سال ۵۶ درصد، ۹ تا ۱۲ سال ۷۶ درصد، ۱۲ تا ۱۸ سال ۹۸.۵ درصد در نوبت اول و ۹۳.۵ درصد در نوبت دوم بر علیه کرونا واکسینه شده اند.

 در طول ایام کرونا ۳۶۰ دستگاه تبلت بین دانش آموزان نیازمند شهرستان توزیع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار