مدیران مرتبط با ستاد سفر‌های نوروزی چهارمحال و بختیاری در ایام پایانی سال و نوروز مرخصی‌های خود را لغو کنند.

آقای حیدری سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: از مدیران مرتبط با ستاد سفر‌های نوروزی استان درخواست می‌شود در ایام پایانی سال و نوروز مرخصی‌های خود را لغو کنند زیرا حضور مدیران برای مدیریت هرچه بهتر امور ضروری است، مدیران می‌توانند پس از پایان تعطیلات از مرخصی خود استفاده کنند.

تاکنون محدودیت خاصی برای انجام سفر‌های نوروزی از سوی ستاد ملی کرونا اعلام نشده است.

تقسیم کار بین دستگاه‌های ذیربط برای استقبال و پذیرایی از مهمانان در ایام پایانی سال و نوروز صورت گرفت همچنین طبق آخرین اعلام ستاد ملی کرونا، افرادی که سه دز واکسن خود را تزریق کرده‌اند، می‌توانند سفر بروند.

پیش‌بینی می‌شود نوروز امسال بعد از ممنوعیت دوساله به‌علت بیماری کرونا با افزایش سفر به چهارمحال و بختیاری، مواجه شویم.

راهنمایی و معرفی جاذبه‌های گردشگری استان در ایام تعطیلات نوروز از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد، به همین منظور اپلیکیشن معرفی جاذبه‌های گردشگری استان راه‌اندازی می‌شود و در طول سال مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فرمانداران شهرستان‌ها باید در فرصت باقی‌مانده تا نوروز کاستی‌ها در حوزه ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی را در حد توان رفع کنند و نیروی انتظامی از تمامی توان و ظرفیت خود برای برقراری نظم و امنیت در تمامی نقاط استان استفاده کند.


بیشتر بخوانید


سازمان هواشناسی باید وضعیت جوی استان را در ایام نوروز مرتبا به‌طور دقیق و با حساسیت گزارش کند اگر سامانه بارشی پرفشاری قرار است، استان را تحت تاثیر قرار دهد و باید این پیش‌بینی از یک هفته قبل اعلام شود تا ستاد مدیریت بحران آمادگی داشته باشد.

تا امروز برنامه‌ای برای اسکان مسافران در مدارس و اقامتگاه‌های ارگان‌ها و نهاد‌های دولتی نیست، اما باتوجه به اینکه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ضروری است، باید مراکز اسکان افزایش پیدا کند.

همچنین ارگان‌ها، نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی آمادگی پذیرایی از مهمانان در مراکز اقامتی خود را داشته باشند.

تامین مایحتاج عمومی مردم مانند گوشت، مرغ، میوه، نان و ... باید از هم‌اکنون مورد توجه متولیان قرار گیرد.

برای معرفی سوغات و صنایع‌دستی تولیدی در چهارمحال و بختیاری غرفه‌هایی در نقاط مختلف استان راه‌اندازی شود تا با حمایت از فعالان این حوزه، شاهد رونق کسب و کار باشیم.

برچسب ها: لغو مرخصی ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار