معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت : با توجه به ظرفیت‌های موجود و برنامه‌های پیش رو کرمانشاه می‌تواند به قطب گردشگری سلامت کشور تبدیل شود.

علی صابر گفت : داشتن مرز مشترک با بخش عربی و کُردنشین کشور عراق و نیاز بیماران این کشور به خدمات درمانی، فرصتی را پیش روی استان کرمانشاه قرار داده تا در حوزه گردشگری سلامت تاثیرگذار باشد.

به گفته معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه هم‌اکنون تعدادی از دفاتر خدمات مسافرتی استان دارای مجوز گردشگری سلامت هستند و فعالیت‌هایی را در این حوزه انجام می‌دهند.

احصای موانع و مشکلات دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری دارای مجوز گردشگری سلامت با بیمارستان‌های خدمات دهنده در این حوزه باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

گردشگری سلامت یکی از ارزآورترین انواع گردشگری است که می‌تواند بخش‌های متعددی را درگیر کند.

در ۲ سال اخیر سرمایه‌گذاری‌های مناسبی در حوزه احداث هتل بیمارستان‌ها در استان کرمانشاه انجام شده که با بهره‌برداری از آن‌ها می‌توان این نوید را داد که کرمانشاه به قطب گردشگری سلامت کشور تبدیل شود.

صابر می گوید: باید در استان با یک برنامه‌ریزی منسجم فرآیند ورود، ماندگاری و خدمات‌دهی برای گردشگران این حوزه تعریف و اجرایی شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.