مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: هزار و ۲۶۷ گروه جهادی در سامانه اطلس ثبت شده است .

پیری گفت: هزار ۲۶۷ گروه جهادی در ۲۲ قشر و به تعداد ۲۴ هزار نفر در سامانه اطلس ثبت شده است.

او در آیین پایانی دومین جشنواره بسیج سازندگی و جهادگران استان زنجان با تاکید بر لزوم ارج نهادن به فعالیت گروه‌های جهادی می گوید: از آغاز سال تاکنون ۳۸۰ گروه دارای حساب حقوقی مشخص ثبت، همچنین برای ۳۵۸ گروه جهادی به تعداد ۲ هزار و ۱۰۵ جهادگر هم آموزش‌های مهارت محور ارائه شده است.

او  به برگزاری جلسات محافل انس با قرآن در قالب برنامه جهادگران قرآنی اشاره کرد و گفت: جهادگران مشارکت قابل توجهی هم در طرح مقابله با ویروس کرونا و همچنین در طرح کمک‌های مومنانه داشتند.

پیری با بیان اینکه روزانه ۵ هزار نفر در برنامه‌های عمرانی گروه‌های جهادی شامل آبرسانی، تعمیرات مسجد محرومین و مدرسه مشارکت دارند,می گوید: ۱۳۸ مورد کارگاه اشتغال توسط گروه‌های جهادی ایجاد شده است.

 به گفته مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان انتشار نشریات متعدد، برگزاری انتخابات شورای گروه‌های جهادی و حضور در جشنواره‌های متعلق به گروه‌های جهادی از جمله دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

او به تشکیل قرارگاه پهنه‌ای اشاره کرد  و گفت: این قرارگاه‌ها برای نظم بخشی به فعالیت گروه‌های جهادی در استان زنجان و در ۱۰ بخش ایجاد شده است.

پیری می گوید: ۱۶۹ اثر در بخش عکس و ۴۸ اثر در بخش رسانه به دبیرخانه جشنواره گروه‌های جهادی ارسال شده که نسبت به دوره قبل دوبرابر شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.