امام جمعه راور گفت: ریشه بحران‌های اجتماعی امروز ما قطع شدن ارتباط ما با خداست.

حجت الاسلام علی زمانی امام جمعه راور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پس از سفارش به تقوای الهی و تبریک اعیاد شعبانیه گفت: امروز وارد ماه شعبان شدیم ماهی که در صلوات شعبانیه آمده این ماه، ماه پیامبر است و رحمت و رضوان الهی در این ماه گسترده است.

او می‌گوید: روش پیامبر در تکریم و تعظیم این ماه شب زنده داری و روزه بوده است، مردمی که در معیشت، اقتصاد، ازدواج و... مشکل دارید نیمه‌های شب را مخصوصا در این ماه از دست ندهید.

به گفته امام جمعه راور: ریشه بحران‌های اجتماعی امروز ما در قطع شدن ارتباط ما با خداست، اگر خدا را ببینیم جور دیگری زندگی کرده و به قضایا نگاه می‌کنیم.

وی با اشاره به پیش رو بودن ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار می‌گوید: امام حسین ۹ سال جهاد تبیین انجام داد که عاقبت به جهاد مسلحانه و ریختن خون بچه‌ها پای درخت اسلام منجر شد.

حجت الاسلام زمانی ضمن تبریک به پاسداران که الگویشان حسین بن علی علیه السلام است گفت: اولین پاسدار‌های دین خدا امام حسین (ع)، امیر المومنین (ع) و حضرت زهرا (س) هستند.

امام جمعه راور می‌گوید: امروز معیار انسانیت از نگاه آمریکا این است که هرکس در دست نحس آمریکا دارد انسان است و حق دارد و آن‌ها که می‌خواهند استقلال داشته باشند بشر نیستند، اما معیار انسانیت اسلام و قرآن این نیست بلکه معیار انسانیت اسلام این است که نه ظلم کند و نه ظلم بپذیرد.

او با اشاره به فرمایشات رهبری گفت: از جنگ آمریکا و اوکراین درس بگیرید که آمریکا دنبال منافع خود است و اگر دلسوزی هم می‌کند این نگاه را دارد که به منفعت خود برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار